Sukob interesa u javnoj nabavi
Sukladno odredbi čl. 80. stavka 2. točke 2. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16), Društvo Lošinj usluge d.o.o. izjavljuje da je u sukobu interesa sa gospodarskim subjektom : ALTA ZAŠTITA d.o.o., ,Vresikovo 29, Mali Lošinj, OIB: 54600229024.
Temeljem članka 80. stavka 2. točke 1. Zakona o javnoj nabavi (NN br. 120/2016, Društvo Lošinj usluge d.o.o. kao javni naručitelj objavljuje da sa gore navedenim gospodarskim subjekatom ne smije sklapati ugovore o javnoj nabavi.
Akcijski plan za provedbu Antikorupcijskog programa za trgovacka drustva u vecinskom drzavnom vlasnistvu za razdoblje od 2021
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPKA JEDNOSTAVNE NABAVE
__________________________________________________________________________
1- JAVNI OGLAS – ZA DOSTAVU PONUDE JN/8/24
Naručitelj Lošinj usluge d.o.o. pokrenuo je proces jednostavne nabave usluge “Sanacija kamenog poplopčenja Riva lošinjskih kapetana “, te Vam upućujemo ovaj poziv na dostavu ponude.
Sukladno članku 18.stavku 3. zakona o javnoj nabavi (NN 90/11, 83/13, 143/13,120/16,114/22) za nabavu roba i usluga procijenjene vrijednosti do 66.360,00 eura (bez PDV-a),naručitelj nije obavezan primjenjivati Zakon o javnoj nabavi. U nastavku možete preuzeti dokumentaciju:
-Poziv na dostavu ponude sa Ponudbenim listom i obrascem Troškovnika JN/8/24
2- JAVNI OGLAS – ZA DOSTAVU PONUDE JN/9/24
Naručitelj Lošinj usluge d.o.o. pokrenuo je proces jednostavne nabave usluge “Sanacija ulice kod zelene trznice u ulici Braće Vidulića u Malom Lošinju “, te Vam upućujemo ovaj poziv na dostavu ponude.
Sukladno članku 18.stavku 3. zakona o javnoj nabavi (NN 90/11, 83/13, 143/13,120/16,114/22 ) za nabavu roba i usluga procijenjene vrijednosti do 66.360,00 eura (bez PDV-a),naručitelj nije obavezan primjenjivati Zakon o javnoj nabavi. U nastavku možete preuzeti dokumentaciju
-Poziv na dostavu ponude sa Ponudbenim listom i obrascem Troškovnika JN/9/24
3- JAVNI OGLAS – ZA DOSTAVU PONUDE JN/10/24
Naručitelj Lošinj usluge d.o.o. pokrenuo je proces jednostavne nabave usluge “Sanacija ulice kod Maxi Marketa u ulici Braće Vidulića u Malom Lošinju “, te Vam upućujemo ovaj poziv na dostavu ponude.
Sukladno članku 18.stavku 3. zakona o javnoj nabavi (NN 90/11, 83/13, 143/13,120/16,114/22 ) za nabavu roba i usluga procijenjene vrijednosti do 66.360,00 eura (bez PDV-a),naručitelj nije obavezan primjenjivati Zakon o javnoj nabavi. U nastavku možete preuzeti dokumentaciju
– Poziv na dostavu ponude sa Ponudbenim listom i obrascem Troškovnika JN/10/24
4- JAVNI OGLAS – ZA PRODAJU STVARI
Uprava trgovačkog društva “LOŠINJ USLUGE d.o.o.“, na temelju čl. 18., Izjave o osnivanju Društva s ograničenom odgovornošću, dana 09.10.2024.g., objavljuje Javni poziv za prodaju stvari : – Montažni objekti -portirnice i stroj za iscrtavanje horizontalne signalizacije u vlasništvu trgovačkog društva “Lošinj usluge d.o.o.“ , na oglasnoj ploči ureda Društva i na web stranicama.
5 – P O Z I V ZA JAVNO SAVJETOVANJE
|
6 – P O Z I V ZA JAVNO SAVJETOVANJE
Prijedlog cjenika javne usluge naplate parkirališnih površina na području Grada Malog Lošinja
POZIV JAVNOSTI ZA DOSTAVU MIŠLJENJA, PRIMJEDBI I PRIJEDLOGA PUTEM INTERNETSKOG SAVJETOVANJA SA JAVNOŠĆU |
|
RAZLOZI DONOŠENJA AKTA | Ovim se dokumentom definiraju cijene davatelja komunalne usluge naplate parkirališnih površina. Izmjenama i korekcijama sustava plaćanja došlo je do određenih promjena u odnosu na prijašnje stanje zbog povećanih troškova poslovanja uzrokovanih inflacijom . |
CILJEVI PROVOĐENJA SAVJETOVANJA | Cilj provođenja savjetovanja sa javnošću je upoznavanje javnosti s predloženom izmjenama i dopunama cjenika. |
ROK ZA PODNOŠENJE MIŠLJENJA, PRIMJEDBI I PRIJEDLOGA | 12. travnja 2024. – 12. svibnja 2024. godine |
ADRESA I NAČIN PODNOŠENJA MIŠLJENJA, PRIMJEDBI I PRIJEDLOGA
DOKUMENTACIJA |
Pisane primjedbe na prijedlog Odluke dostavljaju se na zadanom obrascu (u prilogu) i to elektroničkom poštom na e-mail: reklamacije@losinj-usluge.hr
1. Cjenik usluge naplate parkiranja -prijedlog |
Sukladno odredbama članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama (Narodne novine, broj 25/13, 85/15, 69/22), nakon provedenog savjetovanja sa javnošću, nositelj izrade akta dužan je prihvaćenim/neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima obavijestiti javnost putem svoje web stranice na kojoj će objaviti Izvješće o provedenom savjetovanju sa javnošću.Dana 12.05.2024.g. završava javno savjetovanje.
Po završetku javnog savjetovanja objaviti će se “Završno izvješće” sa provedenog javnog savjetovanja na prijedlog cjenika usluga : -Izvjesce sa provedenog javnog savjetovanja na prijedlog Cjenika usluga parkiranja -Cjenik usluge naplate parkirališnih površina |
7- J A V N I P O Z I V ZA DOSTAVU PONUDE – USLUGE PRIJEVOZA M.LOŠINJ-MRTVAŠKA
Naručitelj Lošinj usluge d.o.o. pokrenuo je natječaj: usluge prijevoza kombijem na relaciji Mali Lošinj- Mrtvaška za 2024.g.
Rok trajanja Javnog poziva – od 25.03 do 29.03.2024.g.
Sukladno članku 18. stavku 3. Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11,83/13 i 143/13,20/16,114/22) za nabavu roba i usluga procijenjene vrijednosti do 26.540,00 eura (bez PDV-a), odnosno za nabavu radova i usluga procijenjene vrijednosti do 66.360,00 eura (bez PDV-a), naručitelj nije obvezan primjenjivati Zakon o javnoj nabavi.
Dokumentacija za natječaj:
c). Plovidbeni red – 311-Ilovik-Mrtvaska-2024
8 – J A V N I P O Z I V ZA DOSTAVU PONUDE
Naručitelj Lošinj usluge d.o.o. pokrenuo je nabavu: Održavanje sajma robe široke potrošnje za 2024.g.
Sukladno članku 18. stavku 3. Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11,83/13 i 143/13, 120/16, 114/22), za nabavu roba i usluga procijenjene vrijednosti do 26.540,00 eura (bez PDV-a), naručitelj nije obvezan primjenjivati Zakon o javnoj nabavi.
Za sve zainteresirane molimo preuzeti priložene dokumente:
Zapisnik o otvaranju ponuda i odluka o odabiru za održavanje sajma u 2024
Odluka o odabiru ponuditelja za Sajam 2024
9- J A V N I P O Z I V ZA DOSTAVU PONUDE – USLUGE PRIJEVOZA M.LOŠINJ-MRTVAŠKA
Naručitelj Lošinj usluge d.o.o. pokrenuo je natječaj: usluge prijevoza kombijem na relaciji Mali Lošinj- Mrtvaška za 2023.g.
Rok trajanja Javnog poziva – od 22.05 do 29.05.2023.g.
Sukladno članku 18. stavku 3. Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11,83/13 i 143/13, 120/16,114/22) za nabavu roba i usluga procijenjene vrijednosti do 26.540 Eura (bez PDV-a), naručitelj nije obvezan primjenjivati Zakon o javnoj nabavi,stoga Društvo Lošinj usluge provodi Poziv za dostavu ponuda za bagatelnu nabavu.
Zapisnik o otvaranju ponuda 06.06.2023
Odluka o prihvaćanju ponuda 06.06.2023
Dokumentacija za natječaj:
c). Plovidbeni red – 311-Ilovik-Mrtvaska-2023
Odluka o neprihvaćanju ponuda -dana 29.05.2023
Zapisnik o otvaranju ponuda dana 19.05.2023.g.
10 – J A V N I P O Z I V ZA DOSTAVU PONUDE
Naručitelj Lošinj usluge d.o.o. pokrenuo je nabavu: održavanje sajma robe široke potrošnje za 2023.g.
Sukladno članku 18. stavku 3. Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11,83/13 i 143/13, 120/16, 114/22), za nabavu roba i usluga procijenjene vrijednosti do 26.540,00 eura (bez PDV-a), naručitelj nije obvezan primjenjivati Zakon o javnoj nabavi.
Za sve zainteresirane molimo preuzeti priložene dokumente:
– POZIV NA DOSTAVU PONUDE – ODRŽAVANJE SAJMA ŠIROKE POTROŠNJE U 2023
Rok za dostavu ponude: do dana 29.12.2022 do 10:00 sati
Otvaranje ponuda : u 10:00 sati u prostorijama Losinj usluga d.o.o., na adresi Dražica 17/A
-Zapisnik o otvaranju ponuda i odluka o odabiru za održavanje sajma u 2023
11 – P O Z I V ZA JAVNO SAVJETOVANJE
Prijedlog cjenika javne usluge naplate parkirališnih površina na području Grada Malog Lošinja
POZIV JAVNOSTI ZA DOSTAVU MIŠLJENJA, PRIMJEDBI I PRIJEDLOGA PUTEM INTERNETSKOG SAVJETOVANJA SA JAVNOŠĆU |
|
RAZLOZI DONOŠENJA AKTA | Ovim se dokumentom definiraju cijene davatelja komunalne usluge naplate parkirališnih površina.Izmjenama i korekcijama sustava plaćanja došlo je do određenih promjena u odnosu na prijašnje stanje zbog uvođenja Eura kao glavnog nacionalnog plaćanja umjesto kune. |
CILJEVI PROVOĐENJA SAVJETOVANJA | Cilj provođenja savjetovanja sa javnošću je upoznavanje javnosti s predloženom prijedlogom cjenika. |
ROK ZA PODNOŠENJE MIŠLJENJA, PRIMJEDBI I PRIJEDLOGA | 04. studeni 2022. – 04. prosinac 2022. godine |
ADRESA I NAČIN PODNOŠENJA MIŠLJENJA, PRIMJEDBI I PRIJEDLOGA
DOKUMENTACIJA |
Pisane primjedbe na prijedlog Odluke dostavljaju se na zadanom obrascu (u prilogu) i to elektroničkom poštom na e-mail: reklamacije@losinj-usluge.hr
1. Cjenik usluge naplate parkiranja -prijedlog |
Sukladno odredbama članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama (Narodne novine, broj 25/13, 85/15, 69/22), nakon provedenog savjetovanja sa javnošću, nositelj izrade akta dužan je prihvaćenim/neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima obavijestiti javnost putem svoje web stranice na kojoj će objaviti Izvješće o provedenom savjetovanju sa javnošću. Dana 04.12.2022.g. završilo je javno savjetovanje.
Završno izvješće sa provedenog javnog savjetovanja na prijedlog cjenika usluga : Izvjesce sa provedenog javnog savjetovanja na prijedlog Cjenika usluga parkiranja 02-2022 Cjenik usluge naplate parkirališnih površina 2023 -Na javnom savjetovanju na prijedlog Cjenika usluga parkiranja nije pristigla niti jedna primjedba, ni prijedlog. |
12 – P O Z I V ZA JAVNO SAVJETOVANJE 2022
Prijedlog cjenika javne usluge naplate parkirališnih površina na području Grada Malog LošinjaPOZIV JAVNOSTI ZA DOSTAVU MIŠLJENJA, PRIMJEDBI I PRIJEDLOGA PUTEM INTERNETSKOG SAVJETOVANJA SA JAVNOŠĆU | |
RAZLOZI DONOŠENJA AKTA | Ovim se dokumentom definiraju cijene davatelja komunalne usluge naplate parkirališnih površina.
Izmjenama i korekcijama sustava plaćanja došlo je do određenih promjena u odnosu na prijašnje stanje. |
CILJEVI PROVOĐENJA SAVJETOVANJA | Cilj provođenja savjetovanja sa javnošću je upoznavanje javnosti s predloženom prijedlogom cjenika. |
ROK ZA PODNOŠENJE MIŠLJENJA, PRIMJEDBI I PRIJEDLOGA | 08. travnja 2022. – 07. svibnja 2022. godine |
ADRESA I NAČIN PODNOŠENJA MIŠLJENJA, PRIMJEDBI I PRIJEDLOGA
DOKUMENTACIJA |
Pisane primjedbe na prijedlog Odluke dostavljaju se na zadanom obrascu (u prilogu) i to elektroničkom poštom na e-mail: reklamacije@losinj-usluge.hr
1. Cjenik usluge naplate parkiranja -prijedlog |
Sukladno odredbama članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama (Narodne novine, broj 25/13, 85/15, 69/22), nakon provedenog savjetovanja sa javnošću, nositelj izrade akta dužan je prihvaćenim/neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima obavijestiti javnost putem svoje web stranice na kojoj će objaviti Izvješće o provedenom savjetovanju sa javnošću.Dana 07.05.2022.g. završilo je javno savjetovanje. Završno izvješće sa provedenog janog savjetovanja na prijedlog cjenika usluga :
Izvjesce sa provedenog javnog savjetovanja na prijedlog Cjenika usluga parkiranja |
13 – J A V N I P O Z I V ZA DOSTAVU PONUDE
Naručitelj Lošinj usluge d.o.o. pokrenuo je nabavu: održavanje sajma robe široke potrošnje za 2022.g.
Sukladno članku 18. stavku 3. Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11,83/13 i 143/13, 120/16,114/22) za nabavu roba i usluga procijenjene vrijednosti do 200.000kn (bez PDV-a), naručitelj nije obvezan primjenjivati Zakon o javnoj nabavi.
Za sve zainteresirane molimo preuzeti priložene dokumente:
– POZIV NA DOSTAVU PONUDE – ODRŽAVANJE SAJMA ŠIROKE POTROŠNJE U 2022
-ZAPISNIK O OTVARANJU PONUDE I ODLUKA O ODABIRU ZA ODRŽAVANJE SAJMA U 2022
Rok za dostavu ponude: do dana 27.12.2021 do 10:00 sati
Otvaranje ponuda : u 10:00 sati u prostorijama Losinj usluga d.o.o., na adresi Dražica 17/A
-ZAPISNIK O OTVARANJU PONUDA SAJAM 2022
ZA OSTALE NATJEČAJE MOLIMO POGLEDATI “ARHIVU NATJEČAJA” ______________________________________________________________________________
A.PLANOVI NABAVE (DOKUMENTACIJA I OBRASCI) 1. Plan nabave 2015 2. Rebalans plana nabave 2015 3. Plan nabave 2016 4. Plan nabave 2017 5. Plan nabave 2018 6. Plan nabave 2019 7. Plan nabave 2020 8. Plan nabave 2021 9. Plan nabave 2022 10.Plan nabave 2023 11.Plan nabave 2024 B.FINANCIJSKI PLANOVI DRUŠTVA LOŠINJ USLUGE 1.FINANCIJSKI PLAN 2015 2.FINANCIJSKI PLAN 2016 3.FINANCIJSKI PLAN 2017 4.FINANCIJSKI PLAN 2018 5.FINANCIJSKI PLAN POSLOVANJA DRUŠTVA ZA 2019 6.FINANCIJSKI PLAN POSLOVANJA DRUŠTVA ZA 2020 7.FINANCIJSKI PLAN POSLOVANJA DRUŠTVA ZA 2021 8.FINANCIJSKI PLAN POSLOVANJA DRUŠTVA ZA 2022 9.FINANCIJSKI PLAN POSLOVANJA DRUŠTVA ZA 2023 10.FINANCIJSKI PLAN POSLOVANJA DRUŠTVA ZA 2024 C.REGISTAR UGOVORA DRUŠTVA LOŠINJ USLUGE 1.Evidencija ugovora 2015 2.Evidencija ugovora 2016 3.Evidencija ugovora 2017 4.Evidencija ugovora 2018 5.Evidencija ugovora 2019 6.Evidencija ugovora 2020 7.Evidencija ugovora 2021 8.Evidencija ugovora 2022
D.IZVJESCE POSLOVANJA DRUŠTVA LOŠINJ USLUGE 1.Izvjesce poslovanja 2020 2.Izvjesce poslovanja 2021 _____________________________________________________________